حــــــــنين تـــــوب
اهلا وسهلا بكم فى موقع حنين توب حقق حلمك معنا لا تقراء وترحل شارك بموضوع او بمساهمة
حــــــــنين تـــــوب
اهلا وسهلا بكم فى موقع حنين توب حقق حلمك معنا لا تقراء وترحل شارك بموضوع او بمساهمة
حــــــــنين تـــــوب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حــــــــنين تـــــوب

احدث الاغانى .الشعبية . ريمكسات .احدث الالبومات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
اهلا بكم اعضاء شبكة حنين توب ..... اخر الاخبار .احدث الالبومات .احدث الكليبات العربية .واخر الافلام العربية والجنبية

يا ريت حد يرد عليا ضرورى

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ميدو
عضو جديد
عضو جديد

يا ريت حد يرد عليا  ضرورى Empty
مُساهمةموضوع: يا ريت حد يرد عليا ضرورى   يا ريت حد يرد عليا  ضرورى Emptyالجمعة يوليو 17, 2009 11:19 am

السلام عليكم ورحمة الله ...

ازيك يا سندريلا بجد اللى اتعمل ده افضل ان الشات يترفع من المنتدى لفتره بس ...

انشاء الله يكون المنتدى فى التقدم بس عايز اعرف حاجه هو الشات هيترفع على طول ولا لوقت محدد علشان احنا نعمل موضيع وبعد كده ندردش مع بعض فى الشات انا بشكركم ..

بس يا ريت تردى عليا علشان اعرف امتى الشات هيرجع ..صحيح انا اول مره اتعمل مع المنتدى ويا ريت تفهمونى ازى اتعمل معاه انا بالغصب عملت موضوع وده بعد ما كان واحد صحبى جنبى يعنى لو هو مش جنبى مكنتش هعرف اعمل موضوع يا ريت تفدونى بى الرد

شكرا
cinderella
مراقب المنتدى
مراقب المنتدى
cinderella

مُساهمةموضوع: رد: يا ريت حد يرد عليا ضرورى   يا ريت حد يرد عليا  ضرورى Emptyالجمعة يوليو 17, 2009 11:41 am

اهلا وسهلا بيك يا ميدو فى المنتدى
اولا الشات اترفع لى فتره ولو نشاط الاعضاء زاد فى الفتره دى الشات هيرجع تانى بس بردو هيبقى شات الاعضاء فقط مش هنخليه شات عام

وتانى حاجه عمل مواضيع او ان انت تضيف رد حاجه سهله اوى
لو تدخل فى القسم هتلقى موضوع جديد بتكتب الموضوع بتاعك او بتعمل ليه كوبى من اى صفحه عندك وبعدين بتعملو باست عادى وبتغير فى الون وحجم الخط من الادوات الى فوق
ولما تحب تضيف رد على موضوع من اضافه رد واكتب ردك وبعدين اعملو ارسال

لو فى اى حاجه تانيه اكتب لينا موضوع وان شاء الله هرد عليك تانى
محمد المصرى
المدير العام
المدير العام
محمد المصرى

مُساهمةموضوع: رد: يا ريت حد يرد عليا ضرورى   يا ريت حد يرد عليا  ضرورى Emptyالأحد أكتوبر 16, 2011 1:16 am

شكرا ليكى يا سندريلا واكيد بكده عرفت تتعامل مع المنتدى يا ميدو وان شاء الله نشوف منك المذيد
https://hanein.ahlamontada.com

يا ريت حد يرد عليا ضرورى
صفحة 1 من اصل 1